روابط عمومی شرکت فرش آستان قدس رضوی در چهارمین جشنواره روابط عمومیهای آستان قدس رضوی خوش درخشید.
در آئین تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره روابط عمومیهای آستان قدس رضوی که روز یکشنبه ۱۶ مهرماه 1402 برگزار شد، رتبه نخست در بخش رسانههای کاغذی و رتبه سوم در بخش تولید محتوا (مولتیمدیا) به شرکت فرش آستان قدس رضوی رسید.
چهارمین جشنواره محصولات روابط عمومیهای آستان قدس رضوی با هدف ایجاد رقابت سالم بین روابط عمومیهای مجموعههای مختلف آستان قدس رضوی امسال با ارزیابی بیش از 400 اثر در قالبهای رسانههای کاغذی، مولتیمدیا، هدایا و سوغات، تندیس و لوح، بستهبندی، مطالعات و نظرسنجی و تبلیغات محیطی برگزار شد.
در بخش رسانههای کاغذی شرکت فرش آستان قدس رضوی رتبه اول و آفرینشهای هنری رتبه دوم، در بخش هدایا و سوغات مرکز قرآن کریم رتبه اول، آفرینشهای هنری رتبه دوم و مرکز امور بانوان و خانواده رتبه سوم را دریافت کردند.
در بخش تولید محتوا موسسه جوانان آستان قدس رضوی رتبه اول، دانشگاه امام رضا رتبه دوم و آفرینشهای هنری و شرکت فرش آستان قدس رضوی به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.
در بخش بستهبندی شرکت کسب و کار رضوی رتبه اول، شرکت به نشر رتبه دوم و در بخش مطالعات موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه رتبه سوم و در بخش تبلیغات محیطی موسسه آفرینشهای هنری رتبه اول را دریافت کردند.
در این مراسم که به میزبانی شرکت فرش آستان قدس رضوی برپا شد، داوران چهارمین جشنواره محصولات روابط عمومی نیز به بیان نقاط قوت و ضعف آثار دریافتی پرداختند و نیز از تلاشهای سهساله سید احمد هاشمآبادی در کسوت مدیر روابط عمومی و مشاور رسانهای بنیاد بهرهوری موقوفات رضوی تقدیر شد.
در پایان مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای آستان قدس رضوی از مراحل مختلف تولید فرش در مجتمع مرکزی شرکت فرش آستان قدس رضوی بازدید کردند.