× صفحه اصلی اخبار رسانه درباره ما تماس با ما نظرسنجی
تفاهم در همکاری از جنس فرش
توسط تحریریه شرکت فرش آستان قدس نظرات (0)

تفاهم در همکاری از جنس فرش

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت فرش آستان قدس رضوی و موزه فرش ایران به امضا رسید.
در حاشیه سی‌امین نمایشگاه فرش دستباف ایران، حمید کارگر (مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی) و محمدجواد اینانلو (مدیر موزه فرش ایران) تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
در این تفاهم‌نامه محورهایی همچون همکاری در برگزاری کارگاه‌ها یا دوره‌های آموزشی، برگزاری رویدادهای پژوهشی و تخصصی و برپایی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است شرکت فرش آستان قدس رضوی و موزه فرش ایران که هریک بیش از چهار دهه قدمت و پیشینه فعالیت دارند می‌توانند با هم‌افزایی و شکل‌دهی رویدادهای مشترک، برای بهبود و تعالی هنر- صنعت فرش دستباف ایران گام بردارند.
دکتر حمید کارگر در آیین امضای این تفاهم‌نامه که در غرفه شرکت فرش آستان قدس رضوی به اجرا درآمد با معرفی این شرکت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرش در کشور که علاوه‌بر مجتمع متمرکز تولید، حلقه‌های زنجیره تامین فرش نظیر طراحی، رنگرزی، بافت، پرداخت و شست‌وشو را نیز در خود دارد، برای همکاری‌های متقابل اعلام آمادگی کرد.
محمدجواد اینانلو نیز با بیان این نکته که تعالی موزه فرش ایران در گرو همکاری نهادهای مرتبط و همه علاقه‌مندان فرش ایرانی است، برخی برنامه‌ها و زمینه‌ها برای همکاری‌های آتی را برشمرد.

لوگو شرکت فرش آستان قدس رضوی