× صفحه اصلی اخبار رسانه درباره ما تماس با ما نظرسنجی
همه خادم‌الرضائیم
توسط تحریریه شرکت فرش آستان قدس نظرات (0)

همه خادم‌الرضائیم

شرکت فرش آستان قدس رضوی با پویش «همه خادم‌الرضاییم» همراه است.

این پویش با شعار محوری «میزبانی کریمانه؛ عهد جاودانه» از سوی آستان قدس رضوی سرلوحه فعالیت‌های نوروز 1401 قرار گرفته است و شرکت فرش آستان قدس رضوی نیز خود را ملزم به همراهی با این پویش می‌داند.

بی‌گمان مجاورت و همسایگی با بارگاه ارجمند امام رئوف و نشستن بر خوان پربرکت آن پیشوای مهربان افتخار بی‌مانندی است که به شکرانۀ آن باید «خادم» بود و فرهنگ میزبانی و خدمت را ارج نهاد.

شرکت فرش آستان قدس رضوی که همواره کوشیده است در دو محور «تولید فرش اصیل و باکیفیت برای حرم مطهر رضوی» و «ارائه خدمات مطلوب فرش در حرم مطهر رضوی» خادم مجاوران و زائران بارگاه حضرت رضا(ع) باشد، این‌بار و برای نخستین بار در ایام نوروز در محور عرضه و فروش دستبافته‌های متبرک رضوی نیز ادای خدمت می‌کند.

بر این اساس همچنان که فرش‌آرایی رواق‌های حرم مطهر و روگذرها برای برگزاری آیین تحویل سال 1401 و نمازهای جماعت و دیگر رخدادهای نوروزی با حضور انبوه زائران -پس از دو سال وقفه کرونایی- از سوی این شرکت به انجام خواهد رسید، فروشگاه و نمایشگاه مرکزی شرکت نیز از دوم فروردین‌ماه آماده میزبانی از مخاطبان خواهد بود.

زائران و مجاوران در صورت تمایل به خرید فرش‌های متبرک حرم مطهر رضوی با تخفیف ویژه می‌توانند از دوم فروردین‌ماه به فروشگاه این شرکت واقع در خیابان خسروی‌نو، روبه‌روی باب‌الجواد(ع) مراجعه کنند.

لوگو شرکت فرش آستان قدس رضوی