× صفحه اصلی اخبار رسانه درباره ما تماس با ما نظرسنجی
استقبال از جشنواره «از رواق تا اتاق»
توسط تحریریه شرکت فرش آستان قدس نظرات (0)

استقبال از جشنواره «از رواق تا اتاق»

طرح فروش ویژه فرش دست‌باف شرکت فرش آستان قدس رضوی با استقبال زائران و مجاوران روبه‌رو شد.

در دومین دوره از این جشنواره که از پانزدهم بهمن‌ماه آغاز شده و به مدت یک‌ هفته ادامه دارد، فرش‌های دست‌باف با ارائه تسهيلات مناسب (تخفيف و تقسيط) به علاقه‌مندان و خریداران فرش دست‌باف در مشهد مقدس ارائه می‌شود.

در ایام برگزاری این رویداد که اکنون از نیمه گذشته است، زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) و شهروندان مشهد مقدس مهمان نمایشگاه و فروشگاه دائمی شرکت فرش آستان قدس رضوی شدند و به بازدید و خرید دست‌بافته‌های هنرمندانه، باکیفیت و اصیل ایرانی پرداختند.

در این جشنواره انواع دست‌بافته‌ها در قالب «فرش‌های نو»، «فرش‌های متبرک حرم مطهر»، «گل‌فرش‌های متبرک رضوی» و «مبل فرش» عرضه شده است.

صدور و ارائه شناسنامه ویژه فرش‌های متبرک رضوی که افزون بر اطلاعات فنی این فرش‌ها، اطلاعات تاریخی آنها از جمله مدت و موقعیت مفروش شدن در حرم مطهر رضوی را نیز داراست، برای نخستین‌بار در این جشنواره به انجام می‌رسد.

در این شناسنامه‌ها اطلاعات فنی و تخصصی فرش از جمله جنس الیاف، رجشمار، سال بافت، نقشه و رنگ‌بندی، تاریخ و مکان‌های استقرار فرش در حرم مطهر رضوی درج می‌شود و خریدار خواهد دانست که فرش یاد شده چه مدت و در کدام رواق‌های حرم مطهر حضور داشته است.

علاقه‌مندان به بازدید از فرش‌های این شرکت همچنان می‌توانند تا بیستم بهمن‌ماه از ساعت 9 تا ۲۰ مهمان نمایشگاه مرکزی شرکت فرش آستان قدس رضوی باشند.

نشانی نمایشگاه و فروشگاه: مشهد، خيابان خسروی نو، نبش اندرزگو ۶ (روبه‌روی باب‌الجواد (ع))

تلفن تماس: 32219333 -051

لوگو شرکت فرش آستان قدس رضوی