× صفحه اصلی اخبار رسانه درباره ما تماس با ما نظرسنجی
رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات رضوی در کارگاه فرش
توسط تحریریه شرکت فرش آستان قدس نظرات (0)

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات رضوی در کارگاه فرش

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات رضوی با حضور در مجتمع مرکزی شرکت فرش آستان قدس رضوی از فرایند تولید فرش در این مجتمع بازدید کرد.

دکتر سید مهدی سدیدی در این بازدید که روز پنج‌شنبه 22 تیرماه 1402 انجام شد، در سالن‌های قالیبافی و واحدهای رنگرزی، چله‌دوانی، پرداخت و شست‌وشو حضور یافت و با ویژگی‌ها و توانمندی شرکت فرش آستان قدس رضوی بیشتر آشنا شد.

وی که ریاست مجمع عمومی این شرکت را نیز برعهده دارد، تجربه، دانش و امکانات گردآمده در شرکت فرش آستان قدس را سرمایه و مزیتی قابل اعتنا دانست که می‌تواند هنر و اقتصاد فرش را رونق بیشتری بدهد.

در این بازدید مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی با تأکید بر برخی ویژگی‌های منحصر به فرد در این شرکت از جمله تولید متمرکز و یکپارچه، استفاده از رنگزاهای طبیعی، نظارت مستمر و دوری از هرگونه تقلب در بافت و نیز امکان سفارش‌پذیری، از رویکرد تازه در تنوع بخشیدن به تولیدات، گرایش به توسعه بازار و استفاده از توان دانش‌آموختگان فرش خبر داد.

گفتنی است شرکت فرش آستان قدس رضوی با پیشینه‌ای چهل ساله در تولید فرش دستباف باکیفیت برای اماکن متبرکه، یکی از شرکت‌هایی است که ذیل بنیاد بهره‌وری موقوفات رضوی فعالیت می‌کند.

لوگو شرکت فرش آستان قدس رضوی