× صفحه اصلی اخبار رسانه درباره ما تماس با ما نظرسنجی
  • خانه
  • بلاگ
  • گل‌فرش‌های متبرک رضوی برای سازندگان «موقعیت مهدی»
گل‌فرش‌های متبرک رضوی برای سازندگان «موقعیت مهدی»
توسط تحریریه شرکت فرش آستان قدس نظرات (0)

گل‌فرش‌های متبرک رضوی برای سازندگان «موقعیت مهدی»

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در دیدار عوامل فیلم «موقعیت مهدی» که با حضور احسان باکری فرزند شهید حمید باکری، هادی حجازی‌فر کارگردان و حبیب‌الله والی‌نژاد تهیه‌کننده این اثر سینمایی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، آثار هنری در عرصه دفاع مقدس را نوعی جهاد تبیین برای معرفی دلاوری های شهیدان و ایثار خانواده معزز آن‌ها به جامعه دانست.

تولیت آستان قدس رضوی در این نشست همچنین گفت: نسل جوان دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند و ازخودگذشتگی‌ها و مخاطرات آن دوران اطلاع ندارند، ساخت فیلم‌ و سریال‌هایی در حوزه دفاع مقدس و زندگی شهدا به آشنایی نسل جوان با قهرمانان ملی که کشور ما را در برابر جهانیان و تاریخ سربلند کردند، کمک می‌کند.

وی فیلم و سریال را ابزاری قدرتمند در الگوسازی از شهدا دانست و با بیان اینکه شهیدان قهرمانان ملی و بهترین الگوها برای جوانان و آینده‌سازان کشور هستند، افزود: الگوگیری جوانان از شهدا به این معناست که آن مروت، مردانگی، ایثار، ادب، ایمان، انتخاب صحیح، جوانمردی و فضیلت‌های شهیدان را در زندگی خود الگو قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در پایان این نشست با اهدای گل‌فرش‌های متبرک رضوی به عوامل فیلم «موقعیت مهدی» از آنان تقدیر کرد.

گفتنی است این گل‌فرش‌ها از دست‌بافته‌هایی که مفروش‌کننده حرم مطهر رضوی بوده‌اند جدا شده‌اند و از همین‌رو آمیخته به برکت حضور در فضایی پاک و مطهر بوده و محصولی خاص و منحصر به فرد به شمار می‌آیند.

دست‌بافته‌های شرکت فرش آستان قدس رضوی، آمیزه‌ای از هنر، اصالت و کیفیت هستند که بهترین مواد اولیه، برترین شیوه رنگرزی و والاترین کیفیت در فرایند بافت آنها به کار گرفته شده است. اکنون برخی از این فرش‌ها پس از سال‌ها استفاده در حرم مطهر رضوی، در قالب تابلویی ارجمند قابلیت ارائه یافته‌اند.

علاقه‌مندان به بازدید از نمونه‌های گل‌فرش‌های یادشده و سفارش آنلاین آنها می‌توانند صفحه اختصاصی آن را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی زیر دنبال کنند:

Aqrcarpet.store

لوگو شرکت فرش آستان قدس رضوی