× صفحه اصلی اخبار رسانه درباره ما تماس با ما نظرسنجی
  • خانه
  • بلاگ
  • بیست‌ونهمین نمایشگاه فرش دست‌باف و باز هم تعویق!
بیست‌ونهمین نمایشگاه فرش دست‌باف و باز هم تعویق!
توسط تحریریه شرکت فرش آستان قدس نظرات (0)

بیست‌ونهمین نمایشگاه فرش دست‌باف و باز هم تعویق!

بیست‌ونهمین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران که قرار بود اسفندماه 1400 برگزار شود باز هم به تعویق افتاد. این نمایشگاه که بیش از 2 سال از دوره پیشین خود فاصله گرفته است باز هم از آسیب‌های همه‌گیری کرونا در امان نماند و به زمان نامعلوم دیگری موکول شد.

این سومین بار در دو سال اخیر است که برگزاری مهمترین رویداد سالانه فرش دست‌باف در کشور با تعویق و تأخیر رو‌به‌رو می‌شود و ناتوانی برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران را در طراحی و اجرای این رویداد به تصویر می‌کشد.

نمایشگاه بیست‌ونهم پس از ۲۸ دوره برگزاری، برای نخستین بار در سال گذشته به‌علت شیوع کرونا با وقفه رو‌به‌رو شد و بدون آن‌که برنامه‌ریزی و تدبیر خاصی در شیوه، زمان یا مکان برگزاری آن صورت پذیرد یا همسان با برخی نمایشگاه‌های بین‌المللی فرش به‌صورت آنلاین برپا شود، به سال ۱۴۰۰ موکول شد.

در سال جاری نیز ابتدا برای برگزاری نمایشگاه در هفته اول شهریورماه اطلاع‌رسانی و اقدام شد و در آخرین روزها خبر لغو آن منتشر شد و سپس اجرای این رویداد در اسفندماه در دستور کار قرار گرفت که باز هم با وقفه مواجه شد.

در شرایطی که دیگر نمایشگاه‌ها در داخل یا خارج از کشور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شوند یا با تدبیر برگزارکنندگان از ظرفیت‌های اجرای مجازی و فروش‌های آنلاین بهره گرفته می‌شود، نمایشگاه فرش دست‌باف با بی‌برنامگی و تأخیرهای چندباره رو‌به‌رو شده است.

لوگو شرکت فرش آستان قدس رضوی