× صفحه اصلی اخبار رسانه درباره ما تماس با ما نظرسنجی
نمایشگاه فرش دست‌باف در گام 29
توسط تحریریه شرکت فرش آستان قدس نظرات (0)

نمایشگاه فرش دست‌باف در گام 29

برپایه اعلام شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، بیست و نهمین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران از یکم تا هفتم شهریور 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که مهمترین رویداد سالانه فرش دست‌باف در کشور خوانده می‌شود، پس از 28 دوره برگزاری، برای نخستین بار در سال گذشته به‌علت شیوع کرونا با وقفه رو‌به‌رو شد و بدون آن‌که برنامه‌ریزی و تدبیر خاصی در شیوه، زمان یا مکان برگزاری آن صورت پذیرد یا همسان با برخی نمایشگاه‌های بین‌المللی فرش به‌صورت آنلاین برپا شود، به سال 1400 موکول شد.

هرچند که در سال‌جاری نیز تدبیر ویژه‌ای به چشم نمی‌آید و در مدت زمان اندکی که تا برپایی این رویداد باقی مانده است، نشانی از برنامه‌ریزی متفاوت و متناسب با پاندمی کووید 19 یا تبلیغات و اطلاع‌رسانی مطلوب به چشم نمی‌خورد و در نتیجه این رویداد مهم سالانه در حوزه فرش با اما و اگر و ابهام رو‌به‌روست.

با این حال و با وجود تأخیر فراوان و بی‌رغبتی بخشی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش برای حضور در این رویداد (به‌علت عدم تبلیغات مناسب، عدم حضور تجار و خریداران خارجی، افزایش تعرفه مشارکت و اخذ غرفه،…) قرار است این نمایشگاه در نخستین هفته شهریورماه و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

«شرکت فرش آستان قدس رضوی» نیز در صورت برگزار شدن نمایشگاه یادشده، به رسم سال‌های پیشین در سالن 40 نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان، علاقه‌مندان و خریداران فرش دست‌باف ایران خواهد بود.

خبر تکمیلی: با توجه به اوج‌گیری موج جدید بیماری کووید-19 در کشور و با توجه به تصمیم ستاد برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران، برگزاری این رویداد در تاریخ یادشده لغو و به زمان دیگری موکول شد.

لوگو شرکت فرش آستان قدس رضوی