نشست تبلیغ و بازاریابی فرش دستباف برگزار شد
بازاریابی فرش دستباف» در حاشیه
شانزدهمین نمایشگاه فرش دستباف مشهد برگزار شد.
در این نشست که شامگاه روز سهشنبه
25 آذر 1404 به همت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی و به میزبانی نمایشگاه بینالمللی
مشهد برگزار شد، دکتر حمید کارگر به ارائه مباحثی درباره تبلیغات، بازاریابی و
فروش فرش دستباف پرداخت.
مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی
در این نشست 2 ساعته با یادکرد از مفاهیم و ادبیات حوزه تبلیغات و بازاریابی، «آمیخته
بازاریابی» در وادی فرش دستباف را واکاوید و در ادامه به تبیین و بررسی برخی فنون،
روشها و ترفندهای تبلیغات، بازاریابی و فروش فرش دستباف به مثابه اثر هنری
پرداخت.
کارگر داشتن راهبرد فروش، آموزش
فروشندگان، تکیه بر تنوع و تمایز، شناخت بازار هدف، انتخاب مخاطبان، انتخاب رسانه
درخور هدف تبلیغ، طراحی پیام مناسب با هدف، هدفمندی در ارتباط، نامآشناشدن، در دیدرس
بودن، داشتن نگرش ترکیبی، برقراری تناسب بین کالا و مشتری، همگامی با توان تطبیق
ذهنی خریدار و شاخصههایی از این دست را از بایستههای تبلیغ و بازاریابی موفق
دانست.







توسط
