× صفحه اصلی اخبار رسانه درباره ما تماس با ما نظرسنجی
نشستی برای بازاریابی و فروش فرش
توسط تحریریه شرکت فرش آستان قدس نظرات (0)

نشستی برای بازاریابی و فروش فرش

نشست تخصصی «بازاریابی و فروش فرش دستباف» به همت مرکز آموزش بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست تخصصی که روز سه‌شنبه 21 اسفند 1403 به میزبانی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد، دکتر حمید کارگر به ارائه مباحثی درباره تبلیغات، بازاریابی و فروش فرش دستباف پرداخت.

مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی در این نشست 3 ساعته با یادکرد از مفاهیم و ادبیات حوزه تبلیغات و بازاریابی، «آمیخته بازاریابی» در وادی فرش دستباف را واکاوید و در ادامه به تبیین و بررسی برخی فنون، روش‌ها و ترفندهای تبلیغات، بازاریابی و فروش فرش دستباف به مثابه اثر هنری پرداخت.

کارگر داشتن راهبرد فروش، آموزش فروشندگان، تکیه بر تنوع و تمایز، شناخت بازار هدف، انتخاب مخاطبان، هدفمندی در ارتباط، نام‌آشناشدن، در دیدرس بودن، داشتن نگرش ترکیبی، برقراری تناسب بین کالا و مشتری، همگامی با توان تطبیق ذهنی خریدار و شاخصه‌هایی از این دست را از بایسته‌های بازاریابی و فروش موفق دانست.

وی همچنین با اشاره به برخی نظریه‌های حوزه روان‌شناسی و ارتباطات، به بهره‌گیری کاربردی از این نظریه‌ها در وادی بازاریابی و فروش پرداخت.

گفتنی است این نشست از سوی مرکز ملی فرش ایران و با همکاری سازمان صمت خراسان رضوی، مرکز آموزش بازرگانی خراسان رضوی و شرکت فرش آستان قدس رضوی برگزار شد.

لوگو شرکت فرش آستان قدس رضوی