
نشستی برای بازاریابی و فروش فرش
نشست تخصصی «بازاریابی و فروش فرش دستباف» به همت مرکز آموزش بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد.
در این نشست تخصصی که روز سهشنبه 21 اسفند 1403 به میزبانی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد، دکتر حمید کارگر به ارائه مباحثی درباره تبلیغات، بازاریابی و فروش فرش دستباف پرداخت.
مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی در این نشست 3 ساعته با یادکرد از مفاهیم و ادبیات حوزه تبلیغات و بازاریابی، «آمیخته بازاریابی» در وادی فرش دستباف را واکاوید و در ادامه به تبیین و بررسی برخی فنون، روشها و ترفندهای تبلیغات، بازاریابی و فروش فرش دستباف به مثابه اثر هنری پرداخت.
کارگر داشتن راهبرد فروش، آموزش فروشندگان، تکیه بر تنوع و تمایز، شناخت بازار هدف، انتخاب مخاطبان، هدفمندی در ارتباط، نامآشناشدن، در دیدرس بودن، داشتن نگرش ترکیبی، برقراری تناسب بین کالا و مشتری، همگامی با توان تطبیق ذهنی خریدار و شاخصههایی از این دست را از بایستههای بازاریابی و فروش موفق دانست.
وی همچنین با اشاره به برخی نظریههای حوزه روانشناسی و ارتباطات، به بهرهگیری کاربردی از این نظریهها در وادی بازاریابی و فروش پرداخت.
گفتنی است این نشست از سوی مرکز ملی فرش ایران و با همکاری سازمان صمت خراسان رضوی، مرکز آموزش بازرگانی خراسان رضوی و شرکت فرش آستان قدس رضوی برگزار شد.
.jpg?1741695998766)
.jpg?1741696009135)
.jpg?1741696028495)
.jpg?1741696039376)
.jpg?1741696047837)
.jpg?1741696054399)
.jpg?1741696065215)
.jpg?1741696071178)
.jpg?1741696078485)
